Severity: Notice
Message: Undefined index: some_name
Filename: controllers/CV.php
Line Number: 91
Backtrace:
File: /home/snosit/public_html/cv/application/controllers/CV.php
Line: 91
Function: _error_handler
File: /home/snosit/public_html/cv/index.php
Line: 292
Function: require_once
اجبارية / اختيارية | نظري / عملي | مساندة/تخصصية | Course Code | Course Name | اسم المقرر |
---|---|---|---|---|---|
اجبارية | نظري | تخصصية | EN 1 | English Language I | اللغة الإنجليزية A |
وصف المقرر الدراسي |
---|
Practicing the four skills, grammar, and vocabulary |
أهــداف الـمـقـرر* |
---|
y to understand English, learn grammar, overcome language barriers and learn exact words and terms. |
يهدف المقرر إلى تنمية أساسيات اللغة الانجليزية لدى الطالب. |
تزويد الطالب بأساسيات قواعد اللغة الانجليزية اللازمة للتواصل. |
تعريف الطالب بالأجزاء الرئيسية لتكوين الجملة باللغة الانجليزية. |
المعرفة والفهم | المهارات الدهنية | المصادر العلمية والمهنية | المهارات العامة والمنقولة |
---|---|---|---|
Upon completing the course students will have : 1)Basic grammar knowledge. 2)Fragmented and limited ability in using the four language skills. | 1)Using and identifying different grammatical forms.2) Achieving progress in the receptive skills more than the productive skills at this level. | Upon completing the course student should be able to: 1) speak and understand familiar everyday expressions and handling easy language exchange like greeting ,ask and answer question…etc. 2) to U | Upon completing the course students should be: 1)Acquire basic grammar knowledge. 2) Have a limited vocabulary repertoire. 3) Develop awareness and ability to use simple language expression |
اساليب التعليم |
---|
مكان تواجدها | الناشر | النسخة | المؤلف | عنوان المراجع |
---|---|---|---|---|
Soft copy | Cambridge University Press 2007 | 1st edition | Doff, A.. Thaine, C., Puchta, H., Stranks, J.and Godfrey,R. | Cambridge English Empower A1 |
المعمل | المحاضرة | عدد الساعات | التمارين | الموضوع العلمي |
---|---|---|---|---|
* | 2 | verb to be | ||
* | 2 | present simple and adverbs of frequency | ||
2 | writing text message to friend | |||
* | 2 | grammar exercise | wh-question | |
2 | photo tasks | Describing things (there (are | ||
* | 2 | Possessive | ||
writing | * | 2 | Joining words | |
* | 2 | describing past events | Past simple | |
* | 2 | Comparatives and superlatives | ||
2 | Expressing possibility (modal verbs) | |||
2 | present perfect |